Helg!!

Hola!
Äntligen helg! Jag säger inte det för att jag inte gillar skolan! Jag älska skolan! Men det har varit en sån pirrig och lång vecka. Åååå juste idag har vi fåt veta vilken musikal vi ska jobba med! Lejonkungen!!!!!!!!!
Det ska bli jätte coolt och jätte kul!!!!!! Det är så bra låtar i den! Och det ska bli kul att spela djur! Heehee.
Ja, nu har jag nog inget mer att skriva.
Här kommer lite Lejonkungen-bilder:
 Fin framsida! Eller?
 Vassa klor!!!
 Åååå sååå vackert!
 Den där fågeln är cooool!
 Buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
 Oj, vilket läskigt flin!
 Sista bilden.

HEJ DÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Liv

Vad kul! Kram

2009-08-30 @ 19:19:20
URL: http://liwan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0