Badat.......

Tja!!
Jag har nyss varit och badat. Och gissa vem som satt brevid mej på berget (jag var på örnberget i örnsberg.)
Kan ni gissa? Det var: KEVIN BORG!!!!
Inte så coolt tänker ni kanske. Men det tycker jag. Han var där med sin flickvän som han älskar så mycket. Jag såg när dom pussades. Hiiihiiihiii. Han kollade på mej ganska många gånger. Han bor typ i Örnsberg så jag kanske ser honom flera gånger. Jag vet, jag vet ja var dum som inte sa nåt till honom. Men om jag ser honom fler gånger så ska jag säja hej eller nåt liknande. Det var bara det jag ville berätta. Lite skrytsamt, jag vet. Men , men.
HEJ DÅ!!!!!!!!!!!
 KUNDE INTE LÅTA BLI ATT LÄGGA UPP EN BILD PÅ HONOM.
HEJ DÅ!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Liv

Åhhh!!!! Nästa gång får du be om autograf. Va kul!!! Jag saknar dig super mycket! Hoppas att du har det bra! (Det värkar så, med Kvein Borg och allt!) Kram

2009-07-03 @ 05:26:38
URL: http://liwan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0