Heejj!

 För några dagar sen kom jag hem från Spanien. Det var jätte kul där! Vi solade och badade mest. Det var typ 38 grader varje dag! Det var så skönt!
Igår och i förrgår var jag hemma hos Isolde. Vi gjorde ett jätteroligt program som vi filmade med hennes kamera.
Men idag ska jag mest bara slappa. Sen ska jag typ åka inn till stan med min pappa.
Ja, ja nu har jag inget mer att skriva.
HEJ DÅ!
 Det är så sorgligt att Michael är död. Han var ju typ bäst!

Men nu ska vi inte tänka på det.
HEJ DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!
 

Kommentarer
Postat av: Liv

Gud vad skönt!!! Då är du väll brun? Micheal Jackson var ju typ bäst! Vet du när han började turnera med sina brosor i "The Jackson Five"? När han var 7 år!!!!! Kram

2009-07-03 @ 05:31:56
URL: http://liwan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0