ArtistKollo!!!

Heeeejjj! Vilket fint sommarlov vi har va? Regn, regn, regn......  Dom som tycker vi har ett fint sommarlov får gärna skriva en komentar. Så ska jag och den personen ta ett litet snack.
Idag var jag på artistkollo!!! Det började igår och slutar på onsdag. Det är ett dagkollo och det är jätte kul!!! Vi sjunger och dansar, spelar teater. Det är jätte kul! På onsdag ska vi ha våran uppvisning. Det ska bli jätte kul! Jag ska typ dansa ett litet solo. Kollot är på Kulturama så då kan ju jag träna resvägen lite. Jag åker själv dit och hem. För mamma och pappa jobbar ju. Min lillasyster går på djurkollo.
Men nu har jag inget mer att skriva!
HEJ DÅ!!!!!!!!!
Ha en gris skön sommar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0