Måndag!

Heejj! Idag har vi haft våran årliga brännbolls match i skolan. Vi vann såklart!! Fast det kunde jag räkna ut! (lite kaxigt)
Men annars har dagen varit som en helt vanlig dag. Imorgon ska vi åka till solsidan och bada. Dom säger att det ska börja regna. Hoppas inte det!!!
Det är skönt att inte ha några läxor! Men på fredag slutar vi. Jag kommer skiljas från mina kompisar!!!!! Jag älskar dom så mycket <33333 Det ska ju bli skönt att sluta också! 
Nu har jag inget mer att skriva!
HEJ DÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 Snyggt hjärt papper!    HEJ DÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!                                              

                                                                     


Kommentarer
Postat av: Liv

Jag älskar dig också!!!!!!!!!!!!!!

2009-06-02 @ 14:55:31
URL: http://liwan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0