Skolavslutning!!!!!!!!!!!!!!

Hej!!! Skolavslutningen var både sorlig och rolig!!! Det roliga var ju att få sommarlov och att jag ska börja på kulturama. Det sorliga är att man ska ju säga hej då till sin klass!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag har ju gått med dom i sex år!!! Jag hade världens bästa klass (enligt mej!) Men jag kommer nog få en bra klass på kulturama. Men vi ska ju hålla kontakten. I alla fall vissa av oss. Jag vill bara hälsa till mina kompisar: Ni är bäst!!!!!!
Nu har jag inget mer att skriva!

HEJ DÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 NU ÄR DET SOMMAR!!! FAST DET INTE SER UT SÅ UTE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0