Uppvisning!

Hello! Idag hade vi uppvisning med artistkollot! Det var jättekul! Vi dansade typ tre danser, gjorde en teater där vi sjöng också. Den sista dansen sjöng vi till också. Och allt det här lärde vi oss på fem dagar. Och jag dansade ett solo!!!! Det var jätte kul men lite pirrigt!! 
Det är bra för fyra tjejer som gick på kollot går på kulturama. Några av dom kommer ju bli mina blivande klasskompisar. Så då lärde jag känna dom lite.
På lördag ska vi åka till spaninen!!!!!!!! Det ska bli så varmt och skönt!!!!!! Jag har varit där enda sen jag var två år. Vi ska bo i en av min fasters lägenhet. Men nu har jag inget mer att skriva!
HEJ DÅ!!!!!!!!!!!!!
 Spaniens flagga!

Kommentarer
Postat av: Liv

Va roligt!!! Hoppas att det är bra i spanien. Kramar och pussar!!!!!!!!!!!!!!!!!1



/Din Liv

2009-06-18 @ 12:47:49
URL: http://liwan.blogg.se/
Postat av: Liv

Såg du några söta killar då? Hihi!

2009-06-18 @ 12:48:27
URL: http://liwan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0