Fredag= Ledigt!

Hello! Idag ska mina kusiner koma hem till oss. Det ska bli jätte kul. För vi brukar alltid ha så kul ihop. Vi ska grilla spett. Det är väldigt dåligt att det är så dåligt väder just idag. Men jag hoppas det blir bättre. Jag har faktist inget mer att skriva.
HEJ DÅ!!!!!!!!!!!

Här kommer lite djur bilder. Varför vet jag inte kanske för att djur är söta. Ja,ja i alla fall här kommet lite djur bilder:
Lite suddig bild, det är en delfin.    Söt och cool!   Häftig! Gulllliiiigt!  Fin färg!   Den ser lite ledssen ut!   Den här bilden var lite roligare!    SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Coool!    Äter den?   Nämen guuud va söt!!!!!    Tigrar är så coola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0