Redan Helg?!!?!!

Hej! Det känns som det är fredag. Kanske för att jag har en lång skön held framför mej. Ok. Inte så lång. Bara fyra dagar men det är i alla fall nått! Vi slutade faktist så tidigt som 12:30! Den här dagen skulle alla som skulle börja på blommens va med sina blivande klass kamrater på blommens. (lita lång mening) Men jag ska ju börja på Kulturama. Såååå jag och två till fick vara kvar på skolan och göra roliga grejer. Det var som en ledig dag! Och så slutade vi så tidigt! Skön dag! Efter skolan gick jag, Isolde, Jossan, Vendela och Elvira hem till Elvira. Sen gick vi hem till mej och åt melis. Jag är lite ledsen för jag hittar inte min roliga boll som jag köpte på Tom Tits. Men jag ska leta tills jag dör!!! Ok kanske inte tills jag dör men länge! Nu har jag inget mer att skriva.
HEJ DÅ!!!!!!!

I helgen ska jag festa   Eller kanske inte jag ska nog mest slappa!!

Kommentarer
Postat av: Liv

Vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!1 Du måste hitta Abdulla! Hihi, rolig mening!

2009-05-24 @ 19:43:52
URL: http://liwan.blogg.se/
Postat av: olivia

Jag har hittat Abdulla!

2009-05-28 @ 20:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0