Söndag

Heejj! Det känns som jag har varit borta från skolan jätte länge. Men imorgon börjar den igen! Imorgon ska jag ha på mej nått sommrigt! Jag vet inte vad. Men jag trår jag vet? Nej eller jo. Eller jag vet inte. Fast jag trår jag vet. Vad ska jag mer skriva? Ooo jag ser en luft balong. Som är gul och som det står NOKIA på. Inte så viktigt. Men jag skrev det i alla fall. Nu har jag inget mer att skriva. Det här inlägget var inte så kul. Men,men.
HEJ DÅ!
Den som kan gissa va det här föreställer får en överaskning!!!!!!!!!! En ledtråd: jag har tagit kort på det själv! Mer än så säger jag inte!
HEJ DÅ!

Kommentarer
Postat av: Maja

din hy!!???

2009-05-03 @ 19:48:11
URL: http://majut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0