Heejj!!

Ikväll var min faster hemma hos oss. Jag och min lillasyster (tjejensomarbast.blogg.se) hade jättekul med henne! Men nu ska hon tyvärr gå :(
Hur mår ni?? Jag mår väldigt bra! Men längtar sååå mycket till jullovet. Inte för att jag inte gillar skolan. Men jag ska ju till London och till mitt landställe!!
Nu har jag inte så mycket mer att skriva. Jo en sak till gå inn på betygochphotoshop.blogg.se och rösta på Maja (majut.blogg.se) som veckans blogg!! Hon måste bara vinna!!
HEJ DÅÅÅ!!!!!!
 
Snart är det jul!! Ok, kanske inte snart. Men på söndag är det första advent!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Vad ska du göra i London? :)

2009-11-26 @ 04:22:06
URL: http://krystaldream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0