Tisdag eller är det tisdag, jo det är det!

Hej!
Det känns som det är onsdag eller torsdag eller fredag eller jag vet inte. Veckan har gått lite fort på nåt sett. Det är därför det känns som det är onsdag eller tors... Ok, det här blev lite rörigt.
Nu pratar vi om nåt annat. Som min dans. Jag var ju på dans efter skolan. Det var kul. Och dansen är jätterolig att dansa. Vi har inte alls mycket kvar på den bara åtta åttor (man räknar till åtta åtta gånger i musikens tempo.)
Jag ska ju berätta om FAME! Den var jättebra!!! Jag rekomenderar den verkligen till dom som gillar musik!! Alla som var med i den var otroligt duktiga på att dansa eller sjunga!!!!
Hoppas ni mår bra!!
HEJ DÅÅÅ!!!

 Den var såååå bra!!

Kommentarer
Postat av: Elvira!

Guud, vad fiin din blogg blev olivia!! <33

2009-10-07 @ 18:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0