Godnatt eller snart godnatt i alla fall!

Hej!
Idag har det varit en vanlig lååång skoldag. Eller inte så lång. Vi bärjade halv tio och slutade två typ! Sköönt!
Imorgon har vi gympa och vi måste åka med den tunelbannan som går kvart i åtta! Tidigt tycker jag! För det tar typ en halvtimme att åka till skolan, sen tar det en kvart att gå till våran uteplats. Vi börjar klockan 08:40.
Så snart ska jag lägga mej.
Hoppas ni mår bra!
HEJ DÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!!
 Nu kommer tunelbannan!!!
Jag kom på en sak! Idag åkte jag och Elvira och Amanda hem tillsammans. Men sen när vi kom till Liljeholmen så var Norsborgståget redan där! Så vi skyndade oss. Elvira och Amanda hann men inte jag!!! Dörrarna stängdes presis fast vi försökte slita upp! Så jag såg när dom åkte iväg! Jag blev inte ledssen! Jag tycker mest att det var kul!! Men dom var snälla och väntade på mej vid Axelsberg! Det är sånt som händer =)

Ja,ja nu måste jag sluta skriva!
Hej DÅÅÅ!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0