Idrottsdag!

Hej!
Idag har vi haft idrott, heeela dagen. Det var ganska kul! Vi sprang 60 meter, stötte kula, kasta boll, hoppade höjdhopp, hoppade längdhopp. Sen i slutet gjorde vi en staffet.
Sen hade jag utvecklingssamtal. Jag fick inte skäll om ni tror det!!! Hehee! Det har ju gått så lite på terminen. Jag vet inte varför vi har så tidigt. Jag missade kören. Men det gör inget för jag brukar ju alltid komma på den ändå.
Imorgon har jag piano sen ska jag hem till Liv!!
HEJ DÅÅ!!!!
 Så bra hoppade jag!!
 Snart fyller min mamma år!
HEJ DÅÅ!!

Kommentarer
Postat av: Fanny A

Den här idrottsdagen var mycket roligar/och gick mycket bättre en vad det brukar göra/vara!

Riktigt skoj faktist <3

Ha det gött / Fanny

OBS! <33333

2009-10-01 @ 09:13:17
URL: http://mysweetpie.blogg.se/
Postat av: Fanny A

Den här idrottsdagen var mycket roligar/och gick mycket bättre en vad det brukar göra/vara!

Riktigt skoj faktist <3

Ha det gött / Fanny

OBS! <33333

2009-10-01 @ 09:13:17
URL: http://mysweetpie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0