Julafton!

Hejsan!
Jag hoppas att eran Jul har varit bra! Min har varit jättemysig, god, rolig och hemsk... Ja, jag kanske ska berätta varför den var hemsk. Jo, lagom till Kalle Anka börja fick jag jätteont i huvudet. Och lite senare spydde jag. Och sen mådde jag jättebra när tomten kom! Jag är verkligen konstigt ibland :D Men visst är det lite synd att både vara sjuk på sin födelsedag och på julafton. Men aja, jag mådde ju mycket bättre sen. Och jag fick JÄTTEBRA julklappar!
Jag kan visa lite här...
 Jag fick en systemkamera!!!!! Jag blev jätteglad :D Och visst är den fin!! Så nu blir den ut att fota ;) 
 
Så fick jag Eclipse och en dansfilm som heter StreetDance och en "Mina recept"bok där jag kan skriva alla mina goda recept :P

 Sen fick jag nagellack och krämer och tvål från The body shop :)
Så fick jag jättemysiga pyammasbyxor :) Och nästan 1000 euro av morfar som jag kan ha när jag åker till Malta på språkresa :D
Så det blev en jättelyckad och kul jul!
Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Elvira

sv Tack så mycket :) Tyvärr blir det inte bättre... <3



Vilka fina klappar du fick, vad roligt med systemkamera! :D En smittsam kram från mig <3

2010-12-26 @ 10:28:23
URL: http://elviiis.webblogg.se/
Postat av: You

Vilka fina julklappar!! Fick du nästan 10 000 kr (1000 euro) av din mofar?! Vilken snäll morfar du har!!

2010-12-27 @ 14:14:17
URL: http://yossssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0