Bloggpause...

Haft en liten bloggpause antar jag. Sorry att jag inte har hört av mej. Men jag var på Gotlan i en vecka och hade inget internet. Så var det lite annat också.

Men jag vill i alla fall säga Gott nytt år!!! Lite sent...Men,men. Det känns jättekonstigt att det är 2010! Hoppas det blir ett bra år. Men det tror jag.

Imorgon ska  jag träffa Liv♥! Vi har inte träffats på hela jullovet!! Våra lillasyskon är kompisar, så  jag och min lillasyster ska träffa Liv och hennes lillasyster. Det ska i alla fall bli jättekul!

HEJ DÅÅÅÅÅ!!!!!!!

 


Kommentarer
Postat av: jaime kungen @ facebook

hahaha olivia bloggar snart blir du som kissie haha det får vi juh inte hoppas på :/

2010-01-07 @ 20:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0