Heejj!

Första skoldagen var kul! Det var jätteroligt att träffa alla kompisar! Jag fick en ny mentor...det var något nytt. Efter skolan åkte jag hem med Amanda och Elvira. När jag var hemma chattade jag med Liv♥ på både fb och MSN :) Efter jag chattat med Liv i typ en timme så åkte jag, mamma och min lillasyster (www.tjejensomarbast.blogg.se) till Sätra och åkte skridskor. Efter vi åkt skridskor åkte vi hem och åt middag. Gott. Efter middagen kolla vi på tv. Sen bakade jag och min lillasyster muffins för skojsskull :D Dom blev suuuuper goda. Sen fika vi framför tv.
Så det blev en rolig kväll. Men jag är trött, sommnade typ ett i natt :o
Har inte så mycket att skriva.
HEJ DÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0