Gotland :D

Jaa, ni kanske har märkt att jag inte har bloggat så mycket... Det beror på att jag är på Gotland :D Jag ska vara här heeeela sommaren, jag kommer hem typ fyra dagar innan skolan börjar. Det är jättevarmt här. Just nu är det 25 grader :) Men eftersom jag är på Gotland kommer jag inte kunna blogga så mycket. Dels för att det är dåligt nätverk och dels för att jag kommer bada, sola, leka :) och ha kul!! Min brorsa och hanns flickvän kommer, mammas kompis kommer, mina kusiner kommer, min morfar är här så tro inte att jag har tråkigt ;)
Men nu måste jag passa min lilla korv Chico :)
Ha det gött! (Jag ska försöka skriva så mycket jag kan!)


Kommentarer
Postat av: E

GLAD MIDSOMMAR!!! <3333 :D

2010-06-24 @ 17:44:47
URL: http://elviiis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0