Test

Vad gör man när det är tråkigt väder ute, är ensam hemma och inte har något att göra... Då gör man ett Test!


Hur bor du: Jag bor fint :)

Brukar du komma i tid: Jaa, det brukar jag göra... Fast iblan kommer jag försent och det beror oftast på SL :(

Hur lång är du: Vet inte riktigt

Kan du laga mat: Kan jag väll, alla kan laga mat :)

Vad jobbar du med/pluggar du: Jaa, jag pluggar (?)

Vad har du på dig just nu: En tröja och ett par mjukisbyxor.

Har du någon fobi: Nee, inte vad jag vet i alla fall

Hade du en bra kväll igår: Japp :D

Din favoritdryck på morgonen: O`boy

Var fick du dina senaste pengar ifrån: Mamma (hehee)


Vad hade du sönder senast: Ett papper

Vem snackade du med senast: Min lillasyster

Varm favoritdricka: Choklad 

Favoritdricka när du är riktigt törstig:
Vatten

Saknar du någon just nu: Jag saknar alla mina vänner!

Vad ska man göra för att få dig irriterad: Hämta min lillasyster

Intressen: Sjunga, dansa, spela piano...

senaste person du kramade: Mamma tror jag...

Senaste person du ringde: Min lillasyster

Senaste person som ringde dig: Dolt nummer

Vad drack du senast: Vatten

Längtar du till din nästa födelsedag: Sådär, jag fyller ju år i November. Och jag vill bara ha Sommar!

Är du sugen på något nu: Kladdkaka

Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Har bara druckit en kopp kaffe i hela mitt liv :P

Använder du hudkräm: Jaa

Micro-pop eller poppa själv: Micro-pop

Brukar du baka: Ibland men inte så ofta

Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Ja, väldigt näjd!!

Vilken låt lyssnade du senast på: Alive

Har du pengar på mobilen: Japp :)

 

Kände att det här blev ett ganska långt test. Men, men....

Ha det gött!



Kommentarer
Postat av: Elvira

sv jaa du vet mkt om mig, hihii :P Sötnöt :)



Vilket roligt test!! Är det okej om jag kopierar det...? :D <3333

2010-06-18 @ 13:28:15
URL: http://elviiis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0