Tråkigt...

Har lite tråkigt, vad ska jag göra?? Kanske hoppa studsmatta? Ja, det gör jag nog :) Eller så kan jag göra ett test. Eller så kan jag göra ett test och sen hoppa studsmatta...Det blir bra ;)



Tre saker jag inte förstår mig på: Krig, våld och bönor.

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: Bok, penna och mobilen.

Tre saker jag gör just nu: Facebookar, kollar på tv och tänker :)

Tre saker jag vill göra innan jag dör: Klappa en puma (?), vara med i tv och åka till månen (!)

Tre saker jag kan: Knyta rosett, leka och vara glad (eller)

Tre saker jag inte kan: Hjula (ska lära mej i sommar), prata finska och köra bil...

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: ??

Tre saker jag skulle vilja lära mig: Hjula, sprina tre varv runt jorden på tre minuter och prata hundspråk.

Tre favoriträtter: McDonalds (favvo), Tacos och pizza :)


Jaa, som ni kanske märkte var jag inte heeelt seriös ;)

Ha det gött!


Kommentarer
Postat av: Elvira

Hahaa roligt test!! <3 :D

2010-05-01 @ 15:12:34
URL: http://elviiis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0