Visby & hemmaspa

Hallå, Olivia här :) Idag har jag, Liv och min familj varit i Visby (Gotlands "huvudstad")! Vi köpte lite saker, hehee...(?) Ok, i alla fall. Jag köpte: Hårspännen och ett par nya jeanstights (mina gamla hade hål på ett konstigt ställe!), och en ansiktsmask. Liv köpte: Ansiktsmask (samma som jag), massagesak, ögonfransböjare. Det var de Liv och jag köpte. Sen fikade vi och åt glass såklart! Det var ju skiiiiiiiit varmt ute! Nu vill Liv skriva om hemmaspat vi gjorde, juste gott folk, vi gjorde ett hemmaspa! Det är sant! Ja, ja nu får Livan (!) skriva.


Hallå, Liv här :) Måste bara säga att Olli är suuperkul (lite knäppis) vi är liiite flummis bara... Juste hemmaspat:) Först tog vi på oss våra anskitsmasker, seeeen fotisbadis med olivolja i. Det var skönt :D Vi gnuggade citron på våra armbågar (då blir dom lena o mjuka som barnrumpor) OLIVIAS ROOOOMPAHH!! Ville bara skriva det :) Sen målade vi naglarna (otroligt nogrant och snyggt blev det ;) ) Både hand och fotisnaglarna. Sen masserade Martina oss med min massagegrej. Väääldigt skööönt men Olivia tyckte det gjorde ont xD Så nu är vi mjuka i huden och avslappnade... (nooot) Har tänkt att busa liiite med Olivia nu. Bilder i mängder har vi tagit kanske lägger upp nåra när vi är hemma. Puuuussssissss Liiiiv :) <33


PS, Olivia här igen ;) Jaaaaa, villa bara säga att Liv är faktiskt mycket flummigare än jag! Men hon är suuuuper kul! <33333



HEJ DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! PS (IGEN), Internet är tröööööögt!

Old bild!

Kommentarer
Postat av: Martina

Flummisar :D



Hahahahahahahahahahaha



hehehehehehehehehehehe



hohohohohohohohohohoho



hihihihihihihihihihihi

2010-05-16 @ 13:59:02
URL: http://tjejensomarbast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0