Heejj!

Jag fattar varför ni inte har kommenterat, man får ingen lust när jag inte bloggar... Eller är det så? Det kan ni väl kommentera och säga i alla fall!
Ja, ja... Det har i alla fall varit en toppen lov :) Det var jättekul när jag och Liv var inne i stan i måndags och såg på bio. Sen hade vi typ 4 timmar på oss att inte göra någonting... Så vi åkte lite tunnelbana och kolla i affärer och lite sådant. Juste, så åt vi jättegod lunch :) Ville bara säga det :D 
Imorgon ska jag, mamma, Martina och min kusin åka till Skansen. Det var längesen!
Men nu går jag lov (höstlov xD) att säga ha det gött! ... ;)


Kommentarer
Postat av: den där hon skit unika tjejen :)

hooola ! :)

en liten kommentar här va , ville bara säga att det var skiit kul i måndags :)

tack för senast skulle jag säga om jag var vuxen :D

yhoo säger jag nu för jag är ungdomlig (?) p.s du är jävlig unik ! det är ju inte bara stilen utan för vi syftar på <3



////// LIIIIV :D <3333

2010-11-05 @ 16:08:11
Postat av: Martina <3

Kul med bio :)



Skanske var ju skoj ;)

2010-11-05 @ 22:03:40
URL: http://tjejensomarbast.blogg.se/
Postat av: you

Jag måste säga en sak!! Du kanske inte får så många komentarer för su måste ju skriva något annars har man ju inget att komentera om så hallå? Du måste ju skriva något :P

2010-11-06 @ 11:39:37
URL: http://yossssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0