Kallt!

Oj, så kallt det är ute! Jag älskar snö...Men kallhet har jag lite svårt för :(

Ja, ja nu ska du inte klaga lilla gumman (?). Men nu ska jag berätta vad jag gjorde efter skolan: Jag och Elvira åkte hem till henne och bestämmde att vi skulle julpyssla och göra julrim :D Väldigt kul! Jag skrev bara ett rim (hehe, lite seg). Men Elvira hann typ 3 :) Men nu har jag skrivit två till :D ...
Men nu tycker nog både ni och jag att jag ska sluta skriva. Fast jag ville bara säga en till sak. Att jag längtar så mycket till våran julshow! Vi ska dansa olika danser och sjunga :D
Men nu ska jag sluta skriva :D
Ha det gött!


Kommentarer
Postat av: Elvira

Tack för att du rösta! :D Och jaa, det är IIIIISKALLT!!! :D <3 <3 Ses snart!

2010-12-01 @ 08:27:15
URL: http://elviiis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0