Tandläkare :( :)

Sitter här i mammas och pappas mjuka bulliga sköna friska fina fantastiska säng. Skönt... Som ni ser på rubriken har jag varit hos tandläkaren idag :) :( Det gick jättebra, det var bara en liten sak som dom skulle ordna ;) Efter tandläkren gick jag, mamma och min lillasyster och fikade (Jippie ropar alla tandläkare, bra med fika!).

Nu har jag fått min tröja som jag beställde på HM. Den var väldigt fin! Men det är inte direkt en vinter-tröja, så den ska jag ha på stranden i sommar :D

Ha det gött!
 Vad ska man göra med det andra då (alltså der toapappret torkar bort...) Hahahah XD.... Jättekul....


Kommentarer
Postat av: Martina

Haha, det följer väl med, elr??

2010-11-10 @ 21:01:45
Postat av: you

Det var bra att det gick bra. Jag brukar oxå fika efter tandläkaren men det för dem banne mej stå ut med

ses

2010-11-11 @ 21:46:02
URL: http://yossssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0