Tack Elvira!! <3

Snygg design va? Jag gillar den i alla fall jättemycket!
Jag ska börja skriva mycket mer på den här bloggen! Jag måste bara säga FÖRLÅT för all dålig uppdatering! Det ska bli mycket bättre :D
Och nu när jag fyller år hoppas jag att jag kan få en webbkamera, då kan jag lägga upp mer bilder till varje inlägg på mej själv :D
Så hoppas ni inte hade slutat läsa den här bloggen för att den är så tråkig! Nu ska det bli bättre, och vad kan inte vara en bättre början än en supper fin design!?


Kommentarer
Postat av: Fanny

Den är jätte fin! Sötis, ska ge dig en bamse-kram när jag kommer imorgon (fredag) till skolan :) xD

PS! Har skrivit upp din beställning ! *<3*

2010-10-07 @ 08:50:37
URL: http://mysweetpie.blogg.se/
Postat av: Anonym

HEJ!

Det blev JÄTTE fint :D

Jag har också gjort om :D



2010-10-09 @ 20:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0