Bildena :D

Nu tänkte jag visa vad jag, Fanny, Amanda och Elvira gjorde igår :) Jag kan ju berätta lite också... Vi gick till Rävudden med Selma (Amanda hund). Där la vi oss på en brygga och sola medans vi åt chips och drack Cola ;) Gott!
 Söta Elviris och Amandis <3
 Våra snygga bleka ben som snart ska bli bruna och ännu snyggare ;)
 GULLIGA Selma <3
 Amanda håller hårt i Chipsen ;)
 Puss!
 Fina Elvira <3
 Haha :)
 Hehe, jag och Selmisen ;)

 Coool ;)
 Haha, min favorit :D Kolla på Selma <3
 
 <33
 Sen kom det förbi en papegoja :) Haha, det var en man som hade den lilla söta fågeln som husdjur. Den var jättefin och kunde säga goddag XD

 Fina Fanny med fina Selma, var tyvärr den enda bilden på vackra fanny <3
 Elviras nya kompis ;)

Ok, det var väl dom flesta bildet. Tog jättemånga flummbilder också ;)
Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0