:D

Hej alla glada där ute (ni andra kan gå och lägga er)!
Idag kom min bror och hans flickvän hem från Thailand :D Dom kom hem till oss och fika lite :)
Dom hade med sej presenter också, snälla som dom är!
Så här kommer fina bilder:
 Jag fick dom två skorna :DD Och linnet köpte jag idag :)
 Snygga lila Converse :D Blev jätteglad när jag fick dom , har alltid velat ha ett par lila.
 Jättesköna sandaler/strandskor :) Dom luktade jordgubb. Det var menningen att det typ skulle lukta som frukter ;) Kul!
 En bild på mej jag inte riktigt var beredd på :S ;)
Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Elvira

SNYGGA SKOR! :D



sv tack så jättemkt! :D <3 vill verkligen ha den, men ska spara ihop pengar lite nu. Du vet hur jag är... x)



XxOoXo

2011-04-03 @ 14:59:52
URL: http://elviiis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0