Legoland :)

Har kanske glömt att berätta detta på bloggen... Men jag ska till Legoland i helgen, med mina kusiner, min morbror och min familj. Vi ska bo på ett hotell som ligger mitt i legoland, så det blir nice. Jag åker på fredag eftermiddag och kommer hem söndag på kvällen någon gång. Det kanske inte blir så mycket bloggning. Det finns internet på hotellet, så få se om jag tar med iPaden eller bärbara... Om det blir min lilla Padda kommer det bli bildlöst. Aja, det visar sej! Det ska i alla fall bli super! Och jag har sett att det inte bara är små legotåg för barn på legoland, utan några bergochdalbanor och vattengrejer... Sen fanns det någon grej som kallades "roboten". Man åker två och två, man bestämmer själv hur man vill åka. Jag ska nog prova på tre loper... Det blir bra ;)
Ha det gött!

Min söta kusin (som vi ska åka med) vet inte om att vi ska dit. Och han är heeelt galen i lego :) Han fyller år när vi ska åka, på fredag. Så det kommer bli en skit bra överraskning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0