två dagar hemma

Jag och mamma är i Stockholm måndag, tisdag eftersom att jag ska få tandställning imorgon (tisdag) :S Jag är inte så nervös, men jag är rädd att jag kommer se ut som en huvudlös ko eller något sånt ;)
Det känns jättekonstigt att helt plötsligt kunna åka tunnelbana, fast det känns lite farligt. Ett tåg under jorden liksom! :)
Visar aldrig mina tänder på bild eftersom jag ser ut som en liten mini mupp, hehe. Men jag tänkte bjuda på det eftersom jag får tågräls på tänderna imorgon. Haha, man behöver inte åka tunnelbana längre! Man kan åka på mej!!!
Ok, ni märker nog att jag har brist på min social-halt.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Men sötis då, vet du hur SNYYYYGGT (!!!) du ler!??? Ap-kanel-balle-snyyyyyggt! Älskar dig så in i norden, och jag vet att du kommer passa som på räls (xD) med tandställning också!! Saknar diiiig <3

2011-08-04 @ 20:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0