Att återvända...

...till dagis var jättekul! Jag hade ju några gamla dagisfröknar kvar :) Det var jättekul att vara där inne och kolla. Men allt var så litet!! Jag kommer ihåg ett rum där jag ofta var och lekte med dockor, det rummet var jättelitet :P Haha... Och alla små söta barn var ju bara pricken övet i:et :D Det var jättekul at leka med dom, känna sej som barn igen! Fast det var sorligt att säga hej då till alla barn idag :'( Jag som hade lärt mej alla namn. Till och med på dom små som bara var ett år :) Ååå, varför praoar vi inte längre?! Aja, får besöka det flera gånger! :D
När jag kom hem igår hade jag ganska ont i huvudet efter allt skrik, haha. Fast det var en glad huvudvärk :P
Jag tänker inte hålla på och säga att jag hade världens bästa prao. För det här hade ju inte passat för en barn-hatare ;) Men för Mej var det här VÄRLDENS BÄSTA PRAO ;) :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0