Imorgon ska vi gå till ett stort ställe där dom visar filmer på stor, stor tv

Imorgon ska jag och Liv på bio :DD Ska bli suuuper, vi ska se Water for elephants. Hört att den ska vara bra :) Liv kommer någon gång på förmiddagen, vi är hemma hos mej en stund, sen bio... Och sen kanske pizza hemma hos mej :) Kuligt... Vi ska vara så mycket med varandra dom här sista dagarna innan vi åker till Malta (är bara två kvar :OOO). Sen ska jag och Liv tillbringa två veckor tillsammans, kommer bli toppen!!!! :DD <333
 Men va där det ni ser?! Jag har börjt packa lite... Eller ganska mycket.  Var tvungen att ta bort lite grejer, kom på att jag måste ha kläder imorgon och i övermorgon också ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ta chansen att bli veckans blogg på min blogg!!

Kram



http://secondstore.blogg.se

2011-06-21 @ 23:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0