Haha...

... Elvira och jag hade en jätteflummig dag idag ;) Den sista lektionen satt hon på någon konstig stol och snurrade. Och blev sur om jag nuddade den ;) Haha, förlåt Cora... (vi var lite störiga ;)) Sen gick vi hem till henne, jag köpte en glass på vägen :D Mmm, det är ju glass väder ute! När vi var hemma hos henne åt vi mellis och kolla på Scrubs och Family Guy :D Vi spelade lite gitar i reklamavbrotten. Fick höra på Elviras låtar.  Efter det så pysslade vi, har längtat efter att göra det ;) Sen sprang vi efter hennes pappa som hade gått till ICA. Vi tog hans bilnycklar och satt och lyssnade på Elviras pappas gamla band :) Jättecoola! :DD
Jaa, det var våran flummiga dag, full med skratt. Juste på lunchen (rasten) sprang vi runt och lekte... knäppa? :)
Ha det gött!
 ... <3

Kommentarer
Postat av: 已知 Mohammedi Al-debis™

Nu är tävlingen avslutad ( dagens blogg )

förlåt för att jag avslutade tävlingen för sent!



Kolla om du vann eller inte!

Om du inte vann så finns det en ny chans idag kl. 21.00.



Skulle bli superglad om du var med igen och tävlade!

Om du vill få större chans och vinna så gilla inlägget om tävligen (

för större chans och vinna ) - dagens blogg: kl 21.00

2011-03-23 @ 20:27:28
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/
Postat av: Anna ♥

Haha, va sööta! <3

2011-03-23 @ 22:10:28
URL: http://sentido.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0