Svar

Nu avslutas frågestunden, så här kommer alla svar:


Fråga av Sigrid:
1. Har du färgat håret?
 Nej, det är min äkta produkt ;)

Frågor av Martina:
1. Om du skulle få se ut som nån kändis, vem skulle det vara ?? <3

 Hmm, svår. Men alla tjejer i Pretty Little Liars är så snygga :) Så jag skulle nog vilja se ut som Emily, så söt!  ... Du fick en liten bild :)

2. Vad är din favorit glass ?
Jag älskar Cornetto Jordgubb och Piggelin :)

Frågor av Elvira:
1. Om du fick va en annan människa i en vecka vem skulle det va?
 Det skulle nog vara Beyonce eller Jennifer Hudson. Båda är så söta och snygga. Och dom sjunger som gudinnor ;)
2. Är du kär i någon just nu                                                                                                                     
Nej, det är jag inte ;)
3. Favvorätt?
McDonalds, haha... Älskar allt där :)
4. Favvorartist/band?
Haha, det är samma som på fråga 1. Beyonce och Jennifer Hudson... Fast jag måste lägga till några. Oskar Linnros, Salem Al Fakir... Och fler som jag inte kommer på nu ;)
5. Favvogodis?
Alla sorters mjölkchoklad :D Mmm, blev sugen nu :P
6. Vem i Pretty Little Liars gillar du mest?
Jag kan inte välja på Hanna, Spencer, Aria eller Emily... För svårt. Så jag väljer alla fyra :)
7. om du fick vara någon av Spencer, Aria, Emily och Hanna, vem skulle du va??
Haha, förlåt om jag är tråkig, men kan ärligt talat inte välja :)
8. Vilka är dina bästa vänner?
Har så många underbara bästa vänner och du är en av dom :) <3
9. Vilka länder vill du helst besöka?
Just nu när det är så snöigt ute så bara till något varmt land. Men jag vill åka till: Chile, Grekland och Spanien :DD
10. Vad brukar du göra på fritiden?
Jag brukar vara med kompisar, med familje, shoppa, gosa med Chico, dansa, sjunga, leka ;) , spela piano, skriva, plugga... Hehe, och mer :)

Frågor av Anna:
1. Vad är det bästa som har hänt dig?
Svår fråga! Det har hänt så mycket bra i mitt liv :D Men när jag kom in på Kulturama :) Och när jag fick reda på att vi skulle få Chico (min valp)!!

Frågor av Liv:
1. Varför gillar du inte Håkan?
Haha, jo här kommer en förklaring: Jag tycker han är talanglös. Om man ska kallas artist tycker jag att man ska vara bra på något ;) Men jag hatar honom inte! Han är väl ganska söt och låtarna har ett bra budskap. Men ibland om man frågar vissa varför dom gillar Håkan, så säger dom att det är för att hanns låtar är bra. Så det kunde lika gärna vara en ödla som sjöng ;)
2. Din dröm om framtiden?
I framtiden önskar jag att jag jobbade inom kultur (va allvarligt det där lät). Men alltså jag vill ju som sagt vara känd. Det gäller bara att komma på vad jag ska vara känd för ;) Sen vill jag ha en söt och snäll pojkvän...
3. Om du fick en till hund, vilken?
En till Cocker Spaniel tror jag. En kompis åt Chcio! :)

Frågor av Hannah:
1. Gillar du nån kille nu, isf vem?
Nej, jag gillar ingen kille just nu.
2.  Har du fuskat inom skolarbete nån gång?
Nej, inte vad jag kommer ihåg ;)
3. Varför är du så sööt? :)
Det är jag väl inte? Varför är du så söt? :) <3
4. Dom störigaste i skolan ?
Det kan jag inte riktigt svara på... Men gymnasiumet är ganska jobbigt när dom kommer och tar alla våra platser! :(
5. Snyggaste killen i årskurs sju? (DU MÅSTE SVARA PÅ DEN!!!)
Tänker inte svara på den frågan på BLOGGEN. Men om jag är tvungen så svarar jag i skolan ;)
6. Favvoblogg?
Jag vet inte, jag gillar att läsa fokis blogg. Och din såklart ;)
7. Hur ofta läser du min blogg amazingreal.blogg.se?
Tre gånger i veckan, om inte mer!

Fråga av Nathalie:
1. Vad faller du mest för, blondhåriga, mörkhåriga eller rödhåriga killar? <3
Jag vet inte riktigt, just nu är det inget speciellt, men när jag var lite så ville jag bara ha mörkhåriga killar ;)

Frågor av Fanny A:

1. Är det någon hårfärg som du skulle kunna tänka dig att färga till men inte riktigt vågar?
Någon gång i tiden vill jag färga svart, kanske inte så stor skillnad... Men jag är feg! ;)
2. Hur kan du vara jädra snygg, söööt, underbar och så j*vla cooool!?
Jag frågar samma sak till dej!! Du är så j*vla cooool!!
3. Favoritbutik & klädbutik?
Jag får nog säga HM, för dom har så stort utbud! Smink, kläder, smycken, skor. Så får man det till ett bra pris. Men sen kan det variera, ibland är det inge bra alls.
4. Vilket band skulle du helst vilja träffa?
Kanske Alphabet, jag hade dom som idol när jag var liten :)
5. Vad skulle du göra ifall du fick träffa dem du helst skulle vilja träffa?
Prata med dom, be om deras atograf. Kanske en interjuv :)
6. Har du någon inspirationskälla, typ i familjen eller bara allmänt?
Haha, jag svarar som när jag gick på dagis. Mamma och pappa ;)
7. Har du någon favorit i PLL?
Som ni har märkt kan jag inte svara på det... <3
8. Vem av killarna där tycker du é snyggast?
Kanske Alex (Spencers pojkvänn) eller Ezra (Arias pojkvänn). :)
9. Vad heter din mamma och pappa? (Förlåt, jag vet att jag är efter, hehe! Ni får ursäkta den hjärnskadade XD)
Nej, lilla söta Fanny. Det är inte så konstigt ;) Min mamma heter Anna och min pappa heter Luis. Luis är ett pojknamn i Child (där han kommer ifrån). :D
10. Hur mår Chico just idag när du svara på dessa frågor?
Han sover just nu, så jag hoppas att han drömmer sött! :) <3
11. Gillar han att lyssna på någon speciell musik? ;) Och är det något spec som han gillar extra mycket t.ex. att bli kliad bakom öronen?
Han gillar att lyssna på när jag sjunger, hahaha... Nej, men jag vet inte riktigt vilken musik :) Han älskar att bli kliad på magen <3
12. Hur känns det att fylla 14 i år?
Det kommer kännas stort, jag känner mej inte så stor XD
13. Den låt du lyssnat på mest den senaste tiden?
Secret (intro låten i PLL) :D
14. Vem gillar du mest: me or ME? (Svaret på ditt svar: OMG! Is it true?... ;D)
Hmm, svår fråga! Jag tror... Ååå, jag kan inte välja!! Jag väljer nog DEJ!! <33
15. ?gim atä ajliv ud ellukS (Jag blir djupt sårad ifall du inte vill det xD)
Klart jag vill! ;)

Frågor av Leila:
1. Vad gillar du mest att göra?
Vara med kompisar (dej!) och familjen. Och såklart att dansa, sjunga och spela teater :D
2. Om du fick 1 miljon att shoppa för i vilken affär skulle du gå in i först?
Kanske HM eller Monki :D Fina affärer...
3.Favoritfilm?
 
Alla Harry Potter filmer (hehe, nörd), Fame.
4. Favoritsak?
Min mobil kanske? Jag behöver den ganska ofta :)

 

Ok, nu har jag svarat på alla frågor! Tusen tack för dom! Alla var jättebra :D Hoppas ni blev nöjda med era svar! ;) <33

 

 

 

 

 

 

 



 




Kommentarer
Postat av: 已知 Mohammedi Al-debis™

Nu är tävligen avslutad!

Kolla om du vann eller inte..

det var jätte kul att du var med och tävlade!

Var med igen idag , lite senare.



Skulle bli jätteglad om du var med igen :D

Vad med i fototävling 2011 också:

http://mohammedialdebis.blogg.se/2011/march/fototavling-2011-3.html

2011-03-18 @ 18:55:14
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/
Postat av: 已知 Mohammedi Al-debis™

sv: Superkul att du är med och tävlar :)

Lycka till!

2011-03-18 @ 21:40:09
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/
Postat av: Leila

Tack för svare, hoppas mina frågor inte var allt för konstiga, heheehehhehe!

2011-03-20 @ 17:32:27
URL: http://leizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0