Skansen

Har varit på Skansen idag med mamma och Martina, mehehe... Var typ det enda "stora" barnet där, men jag är ju lite barnslig. Fast jag gick mest dit för att ta bilder på dom söta djuren ;) Dom kommer snart! 
Sen gick vi och köpte det här:
 Det är GRÖNA Kortet som dom kallar det :DDD Det är gratis entre på grönan! Så när jag vill gå på konserter med t ex Oskar Linnros så går jag gratis :DD Väldigt gött! Liv ska också skaffa ett sånt och kanske Elvira :)) Det kostar typ bara 99 kr med DN kortet, hela året. Oj! Nu blev det lite reklam :P Kom och prova våran nya sockervadd!! Hehe, jag bara skoja... Ingen förstår nog vad jag skriver om.
Ha det Kramkram-Gött! <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag brukar alltid ha blåa kortet!

Ska få de i år också ;) Men jag får det gratis av mamma för hon får det från jobbet! Då får man gratis entré för 2 och 10% rabatt på åkbandet!

2011-05-23 @ 11:41:29
URL: http://sentido.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0