Det är lika kul varje gång

Vad gjorde du för tio år sedan?
Jag var fyra år och en liten knutt utan prov och problem.
Vad gjorde du för ett år sedan?   
Jag var 13 år och en liten knutt utan prov (dock läxor) och problem... Fast problem hade jag ju... Nästan mer än nu. Lol.    
Fem snacks du gillar?
Godis, Chips, Snacks (såna man köper på bio ni vet...), Ostbågar och Sockervadd.
Fem dåliga vanor?
Mitt skratt, jag gnisslar, att jag ser ful ut på bilder när jag inte ens försöker, ostbröden på Lidl och... alla andra dåliga vanor.
Fem saker du gillar att göra?
Dansa, sjunga, spela piano, spela teater och att vara med mina underbara kompisar.
Favoritord?
Korv, Euuw, verkligen inte (två ord), typ, ba, asså.
Fem saker du skulle göra om du blev miljonär?
Köpa snygga kläder i massor, åka på en resa med vänner och familj, öppna en affär med gratis kläder som bara var öppen för mina vänner och så kulle jag såklart spara och spara till framtida studier ;)

                                                                                                    

     


Kommentarer
Postat av: E

HAHA ostbröd på Lidl :D



VA DÅ INTE BRA PÅ BILD JÄVLA SKITSNACK!!!!!! :O :O ; : OFOSIBÖvosrpäiZÄOJPkfvmdböäproiösexjzögkmb daaamp agopisvdnafä hejdå.



bajs bye

2011-11-21 @ 19:29:18
URL: http://lautherss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0