Sitter och slappar

Just nu sitter jag och slappar framför tv, som det ska vara på höstlovet! ;) Jag har sovit över hos Elvira med Leila och vi hade det jätteroligt, som vanligt :D Vi kom dit vid tolv igår då åt vi lunch och spela buzz :) Och så la vi Elvira i en plastpåsen och tog foton. Sen bestämmde vi oss för att alla skulle få en "makeup", alla blev jättesnygga ska jag säga er ;)... Sen så hmm... Åt vi middga, sen klädde vi ut oss för vi skulle gå bus eller godis :D Hehe, som att vara liten igen. Efter allt busande... Eller jag ska nog säga godisande så hyrde vi film och köpte chips. Varför berättar jag hela dagen??... Aja, jag kan göra det. Vi hyrde filme Scre4m. Alltså Scream 4. Väldigt spännande och ganska läskig :P Sen kolla vi på "Friends" lite... Och sen somna vi. Nästa dag åt vi lunch och flumma lite och nu sitter jag HÄR. Puh. Ska aldrig göra om det här med att skriva en hel dag på bloggen. Bara tråkigt.
Snart ska jag till mina kusiner och sova där! Det är det jag ville säga med detta inlägg ;) 
Ha det gött!!
  Filmen vi roade oss med.

Kommentarer
Postat av: Livan

Jooo, skriv hela dagar jag tycker det är lärorikt :D megehehehehehehe puss :-) <3

2011-11-01 @ 19:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0