I helgen

Har haft en super-duper-jättebra helg med Jennifer, Matilda och Liv! :D Vi gick på stan, var på Ef reunion och så hann vi med Veronica Maggio på grönan! Här får ni bilder!
 Här satt vi på tunnelbanan, hehe... Typ andra gången Jennifer och Matilda åker tunnelbana i sina liv ;)
 Och här är Matilda med en random viking som hon var tvungen att ta kort med (?)...
 Jättegod kladdkaka jag åt på Chokladkoppen inne i Gamlastan!
 Matilda på Chokladkoppen... :)
 Jennifer på Chokladkoppen... :)
Och Liv sitter där någonstans ;)
 Och någon gång under kvällen blev Matilda trött...

Här är dom bästa personerna jag bodde med i samma rum under Malta <3 ( Det här är på Ef reunion)

Så träffade vi en känd göteborgare som bloggar... och dansar jättebra :) Jag och Liv blev lite kära i honom ;)

Så tog vi en till bild mitt i allt ;) Lägg märke till Hedvig som står i högra hörnet längst ut... Hon är den bästa ledaren ;)

Kommentarer
Postat av: Martina :)

Kuul blogg , blir roligare med dina bilder oxå :D

2011-09-26 @ 22:02:44
URL: http://aprikozz.blogg.se/
Postat av: Matilda

olivia för fan, har du blogg?!

2011-10-20 @ 23:24:15
URL: http://monet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0