Bilder från Cuba

Tänkte visa lite bilder från Cuba, nu när jag ändå inte har något vettigt att skriva om.
  Såna här bilar körde runt överallt, alla lika snygga!
 Jag och min lillasyster med en minipalm utanför vår bungalow.
 Supergod frukost jag åt varje morgon i två veckor, mumms...
 Poolområdet...
 ... Och havet!!!
 Städerskan gjorde svanar, hjärtan och båtar av våra handdukar, väldans fint!
 Det var stora marknader överallt och ett sånt handgjort armband kostade 7 kr!
 En ganska suddig och otrevlig bild... Det är kakerlackor på taket, alltså detta var inne i en grotta med fladdermöss och sånt (inte vårat hotellrum för de som trodde det)... Hehe...
 I Caribiskahavet där det var 28 grader i havet... skööööönt.....längtar tillbaks!!!!
  En utsiktsbild... Ser ni fågeln? I alla fall så är det en gam, en kalkongam. Det kryllade av såna.
 Flygplanet på vägen hem, vi hade vtskärmar framför oss bode dit och hem.


Det var lite av Cuba resan, har typ 200 bilder till. Men det får ni se en annan gång, hehe.
Ha det gött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0