Min prao

Okej, nu kommer ett långt inlägg (fast det är sammanfattat). Ge er själva en utmaning! Läs! Fast det är långt och tråkigt.


Mån-tis praoade jag hos min morbror som är musiker. Han håller på att göra musik och grejs till musikalen "Jesus Christ Superstar" just nu, så jag hängde med honom. På måndagen kollade jag nästan bara på när han skrev noter och sånt. På tisdagen fick jag träffa alla skådespelare (bla Ola Salo, jättesöt...) och dansare. Så fick jag se hela första akten, det var super bra! Så gå och se på muikalen Jesus Christ Superstar, det är vääärt pengarna. reklam. 
Tis- Fre praoar jag på Södersjukhuset på informationsavdelningen... Okej vad är det? Det är avdelningen som söker sjukhusets media, skriver artiklar och sånt. Några som sitter där är journalister och jätteduktiga!... Så kommer jag och ba: Hej! Mitt namn är Olivia och jag kan... koka kaffe. Nej, men jag har faktiskt fått skriva en artikel till deras tidning, Sösnytt. Roligare än vad det låter! Har en deadline till imorgon, visst låter jag proffsig?... tönt.


Så! Inte sååå jobbigt och långt va?
Ha det gött!!
 Okej... Här var han inte så snygg...
 Här är han i alla fall liiite snyggare. Men han ser inte så ond ut i verkligheten och han är jätteliten och söt! Hahah...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0