Skulle det göra saken bättre att vi grät?


Åh, det är rätt... Men samtidigt kan man säga så till allt. När min pappa  dog är det klart att jag  grät ihjäl mig, men om ett barn på andra sidan jordklotet skulle dö så vet jag inte ens om det. Jag har väl rätt att gråta över min pappas död även om ett barn i Afrika inte "får" mina tårar? En person kanske älskade en artist som nu är död, artisten var ett stöd... Mer stöd en ens egna föräldrar, då är det klart man gråter. Asså man gör ju vad man kan, min familj ger till exempel mycket pengar till rädda barnen, unicef och annat varje månad. 
Livet är inte rättvist, även om man skulle vilja det.
Men samtidigt skulle jag gärna offra några tårar per dag för ett barn i Afrika, men skulle det göra saken bättre?
allvarligt inlägg-

Kommentarer
Postat av: Lisa

Är din pappa död? Usch vad hemskt isånnafall :'(

2012-02-13 @ 17:23:12
Postat av: You

Så sant min Korv!! Du är Bäst <3 <3

2012-02-13 @ 20:41:12
URL: http://yossssan.blogg.se/
Postat av: .

fett hämskt att bilden talar 100% sanning :(

2012-02-15 @ 17:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0