Hej kära vänner som jag inte träffat på år

Nu är jag hemma i Stockholm!!... I 2 dagar. Hehe.
I övermorgon bär det av till göteborg, min lillasyster ska spela gothia cup och jag och mamma ska ta det lungt och shoppa i gööötet (i alla fall jag).
Och en god nyhet:
Jag kommer kunna blogga mycket efterson 1) Hotellet har gratis Wifi. 2) Jag kommer ta med mig min iPad+mammas ipad som man kan ta bilder med.
SÅ HÅÅÅÅLL UT!!
Bild på mig och Liv från i våras någon gång (SAKNAR DIG LIV) Haha, jag har ätit 100 000 000 jordgubbar denna sommar!

Kommentarer
Postat av: liv

JAG SAKNAR DIG!!! FETT MYCKET!! Vackra skapelser btw ;) har du möjligt vis en bild där jag inte tryckt upp en jordgubbe i fejjan? Är i stort behov av en ny pp hehehe ;) puss <3

2012-07-16 @ 22:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0