Heeeemma

Nu är jag tillbaka från Säfsen! Det var super, dunder, jätteroligt! För att vara helt ärlig ville jag stanna tre dagar till. Jag och Anna (som också var där) åkte med varandra varje dag och hon har lovat att skicka mig bilder som hon tog från hennes iPhone... Vi var med om riktiga äventyr ska jag säga er. Så nu blir ni nöjda va? Lite bilder får ni att gnaga på.
Ja... Det jag ville säga med inlägget var att jag hade jätteroligt och vill tillbaka.
Ha det gött!!
image description Jag och Anna på en bild som ni nyss har sett... Dålig stil, samma bilder om och om igen. MEN det ändras när jag får en iPhone.

Kommentarer
Postat av: E

när jag får en Iphone...????!

2012-03-05 @ 21:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0