Om en vecka åker jag till Turkiet med Amanda och Elvira!!

Var det bara jag som kände för att hoppa över skolan idag? Så trött...
Så här såg min morgon ut:

Mina tights gick sönder så jag var tvungen att ha min jeans fast det är så varmt ute (mina chinos låg i tvätten). Sedan hade jag typ en kvart på mig att äta frukost och göra allt det andra... Vilket ledde till att jag inte sett bra ut på hela daaaagen.
Jippie! Men nu ska vi inte dränka ner oss i dumheter. För nu ska jag plugga. Jippie.
Fast jag kan i och för sig plugga på studsmattan... Jippie.
 Bild från fina Gotland!


Kommentarer
Postat av: Martina

Härlig bild! Som jaag tog , jaja! Men kommentera gärna min blogg :D din äger, puss puss

2012-05-22 @ 07:36:09
URL: http://martinutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0